حمایت فرگوسن از کاپلو در انتقاد از فدراسیون فوتبال انگلستان
نوشته شده توسط : sadis
سر الکس فرگوسن

سر الکس فرگوسن: مربی مهمترین فرد برای تصمیم‌گیری در یک تیم فوتبال است

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، از فابیو کاپلو در ارتباط با انتقادش از برکناری جان تری از کاپیتانی تیم ملی انگلستان حمایت کرده است.

هفته گذشته فدراسیون فوتبال این کشور، جان تری را از کاپیتانی تیم ملی کنار گذاشت. فابیو کاپلو، سر مربی تیم ملی انگلستان، که از این تصمیم به شدت دلخور بود، در گفتگو با رسانه‌های ایتالیا، بصورت آشکار از فدراسیون فوتبال انگلستان انتقاد کرد.

کاپلو تاکید کرده بود که تا وقتی کسی از سوی مراجع قضایی محکوم نشده نباید مورد تنبیه مسئولان ورزشی قرار بگیرد.

این اعتراض علنی کاپلو بازتاب وسیعی در رسانه‌های بریتانیا داشت و واکنش‌های زیادی را به دنبال آورد، هر چند که مسئولان فدراسیون فوتبال انگلستان هنوز در این مورد واکنش رسمی نشان نداده‌اند.

تعدادی از کارشناسان و مسئولان گذشته فوتبال انگلستان خواستار لغو قرارداد کاپلو شدند، و درباره ایجاد تفرقه در اردوی تیم ملی این کشور در آستانه جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ هشدار دادند.

اما الکس فرگوسن مهمترین چهره‌ای است که تاکنون از انتقاد کاپلو حمایت کرده. او می‌گوید: بدون تردید مهمترین فرد در یک تیم فوتبال، مربی است و اظهار نظر کاپلو هیچ مشکلی ندارد. او مربی تیم است و در مهمترین جایگاه برای بیان نظراتش قرار دارد.

نظرسنجی درباره برکناری جان تری

بیش از سه چهارم شرکت کنندگان در یک نظرسنجی، از کنار گذاشتن جان تری از کاپیتانی تیم ملی حمایت کرده‌اند.

این نظرسنجی که زیر نظر دانشگاه استفوردشایر و در میان ۱۰۰۰ بازدیدکننده وب‌سایت‌های ورزشی انجام شده، نشان می‌دهد که %۷۸ موافق گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از جان تری، و تنها % ۳۴ خواستار همراهی او با تیم ملی انگلستان در یورو ۲۰۱۲ شدند.

همچنین % ۴۴ شرکت کنندگان استیون جرارد را گزینه اصلی جایگزینی جان تری برای کاپیتانی تیم ملی انتخاب کردند. گزینه‌های بعدی اسکات پارکر با % ۱۲ و جو هارت با %۹ بودند. در این نظرسنجی که شرکت کنندگانی از سراسر بریتانیا داشت، %۸۷ رأی دهندگان مرد بودند.





:: برچسب‌ها: گل , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: